هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر در کرج

هزینه لابیاپلاستی در کرج .  میتواند بسیار متفاوت باشد و بر اساس عوامل مختلفی از جمله کشور، شهر، تخصص پزشک، محل کلینیک، سطح مهارت و شهرت پزشک و هزینههای بیمارستانی متغیر باشد. به عنوان مثال، هزینه لابیاپلاستی در کرج ممکن است متفاوت با هزینه در شهرهای دیگر باشد و از 10 میلیون تومان شروع شود به بالا

بهترین قیمت و هزینه های خدمات پزشکی عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) را در دکترتو کلینیک پیدا کنید و با استفاده از بهترین ارائه دهندگان عمل زیبایی واژن …

در تمام صفحات مربوط به دکترهای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستیکرج، امکان بررسی کد نظام پزشکی، آدرس مطب و مراکز حضور دکتر، شماره تماس و ثبت نوبت حضوری برای …

در هزینه ی لابیاپلاستی موثر است. توصیه می‌شود جهت برآورد دقیق قیمت جراحی با پزشک خود مشورت کنید. در نهایت…. جراحی لابیاپلاستی در کرج، نوعی جراحی زیبایی است …

لابیاپلاستی نوعی عمل زیباسازی و جوان‌سازی ناحیه واژن در خانم‌ها بوده و به معنای اصلاح فرم و برش بخشی از لب‌های درونی واژن (لابیامینور) و یا لب‌های بیرونی …

4-6 هفته پس از جراحی: در این زمان، اکثر بیماران می توانند به فعالیت بدنی سبک برگردند. لطفاً ابتدا مطمئن شوید که ورزش با دکتر اسمیتا مشکلی ندارد.

6+ هفته پس از جراحی: بهبودی کامل لابیاپلاستی معمولاً تا شش هفته پس از جراحی حاصل می شود. در این مرحله باید بتوانید نتایج کامل خود را مشاهده کنید.

فعالیت جنسی می تواند از سر گرفته شود، اگرچه برخی از بیماران پس از پایان شش هفته تورم جزئی باقی مانده دارند، اما این تورم باید در هفته ها و ماه های بعد به طور کامل از بین برود.

نکات مهم برای سرعت بخشیدن به زمان بهبودی لابیاپلاستی

تمام دستورالعمل های مراقبت های پس از آن را به دقت دنبال کنید. جراحان پلاستیک دستورالعمل های دقیقی را برای مدیریت درد و بهبود بهینه ارائه می دهند. از این دستورالعمل ها دور نشوید زیرا انجام این کار ممکن است شما را در معرض خطر بیشتری برای عفونت یا تحریک محل برش قرار دهد که می تواند دوره بهبودی لابیاپلاستی را طولانی کند.
تا زمانی که جراح شما توصیه می کند، از کمپرس سرد برای کاهش تورم و درد استفاده کنید.
سطح فعالیت خود را محدود کنید. این در دستورالعمل های مراقبت های بعد از شما به تفصیل ذکر شده است، اما در اصل، شما می خواهید به بدن خود اجازه دهید تا حد امکان استراحت کند. بنابراین، ورزش نکنید، اجسام سنگین بلند نکنید و رابطه جنسی نداشته باشید. انجام فعالیت بیش از حد می تواند محل برش شما را تحریک کند و به طور کلی بدن شما را بیش از حد تحت فشار قرار دهد که ممکن است منجر به عوارض شود.
خواب. هر شب خوب بخوابید و در طول روز چرت بزنید تا زمانی که خواب شبانه شما را مختل نکند.
از یک رژیم غذایی مغذی استفاده کنید و هر روز حداقل 60 تا 80 اونس آب بنوشید. این به قوی و سالم ماندن بدن شما کمک می کند و مایعات اضافی را دفع می کند.

آیا جراحی لابیاپلاستی عوارض جانبی دارد؟

عوارض جراحی لابیاپلاستی عبارتند از:

تورم لابیاپلاستی
کبودی
خونریزی خفیف
بافت لبی تحریک شده
خستگی
درد و حساسیت
مشکل در ادرار کردن
مشکل در نشستن
چه زمانی می توانم بعد از لابیاپلاستی به سر کار برگردم؟

تورم لابیاپلاستی این تا حد زیادی به نحوه پیشرفت درمان لابیاپلاستی شما توسط دکتر اسمیتا بستگی دارد.

اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که تنها پس از دو تا چهار روز به سر کار خود بازگردند. البته، اگر در یک شغل سخت کار می کنید، ممکن است هنگام بازگشت به کار محدودیت های بیشتری داشته باشید.

اگر در مورد بهبودی خود نگران باشم، باید چه کار کنم؟

اگر اصلاً نگران بهبود لابیاپلاستی خود هستید، فوراً با جراح خود تماس بگیرید. برخی از علائمی که ممکن است نشان دهند ممکن است عارضه بهبودی پس از جراحی لابیاپلاستی وجود داشته باشد عبارتند از:

درد شدید و مداوم (به ویژه زمانی که به داروهای ضد درد پاسخ نمی دهد)
تب
لرز
ترشح یا خون قرمز روشن از محل برش
سایر علائم بدتر
در مورد جراحی لابیاپلاستی بیشتر بدانید

آیا می خواهید در مورد درمان و جراحی لابیاپلاستی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای تعیین وقت مشاوره خود، همین امروز با مطب دکتر اسمیتا جراح پلاستیک دارای مجوز بورد تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید