تعیین دقیق هزینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی و واژن

 تعیین دقیق هزینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی و واژن

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک روش جراحی برای اصلاح لب های کوچک (لب های کوچک در کنار ناحیه تناسلی) یا لابیا ماژور (لب های بزرگ که معمولاً لب های کوچک را می پوشاند) است. دکتر نوویکووا تجربه زیادی در انجام عمل های لابیاپلاستی در کیپ تاون و ژوهانسبورگ دارد.
چرا لابیاپلاستی انجام دهیم؟

برخی از زنان به سادگی ظاهر لابیا مینور خود را دوست ندارند زیرا آنها بیش از حد بلند یا نامتقارن هستند (یکی بلندتر یا بزرگتر از دیگری).
لب ها می توانند هنگام ورزش یا مقاربت جنسی ناراحت شوند
لب ها (به ندرت) می توانند علت عفونت های مکرر، خارش و ترشح باشند
مشاوره با پزشک برای لابیاپلاستی

از دخترانی که کمتر از 18 سال دارند، درخواست می شود قبل از انجام این عمل به روانشناس مراجعه کنند. در برخی موارد، دکتر نوویکووا ممکن است برای زنانی که بالای 18 سال سن دارند، درخواست ارزیابی روانشناختی کند.

لابیاپلاستی چقدر دردناک است؟

تنها درد در حین لابیاپلاستی تزریق بی حسی موضعی است که ممکن است برای چند ثانیه بسوزد. تقریباً بلافاصله شروع به کار می کند و حدود 2 ساعت طول می کشد. پس از جراحی، پزشک یک بی حس کننده موضعی دیگر را تزریق می کند که حدود 8 ساعت درد را از بین می برد. در صورت ادامه درد، داروهای ضد التهاب و مسکن به شما داده می شود تا آن را به خانه ببرید.

عوارض لابیاپلاستی

تنها عوارض لابیاپلاستی مقداری تورم و کبودی در یکی دو هفته اول است. همچنین ممکن است مقداری مایع در اطراف زخم مشاهده کنید. در چند روز اول راهنمایی هایی در مورد نحوه استفاده از کیسه یخ به شما داده می شود. بخیه ها حدود 3-6 هفته طول می کشد تا حل شوند. شما باید به مدت 4 هفته از ورزش های شدید و 6 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.

آیا لابیاپلاستی شما را سفت تر می کند؟

لابیاپلاستی روشی برای تغییر اندازه لابیاهای خارج از واژن است، هدف از آن سفت‌تر کردن واژن نیست، با این حال برخی از انواع لابیاپلاستی ممکن است احساس سفتی را افزایش دهند. روش‌هایی برای هدف‌گیری درمان‌های تنگ کردن واژن یا جوان‌سازی واژن در کیپ تاون و ژوهانسبورگ از جمله صندلی تقویت‌کننده لگن Emsella، جوان‌سازی Ultrafemme 360، سفت‌کردن لیزر Femilift و واژینوپلاستی ارائه می‌شود.

هزینه لابیاپلاستی در آفریقای جنوبی چقدر است؟

شما می توانید لابیاپلاستی را در کیپ تاون یا ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی با کسری از هزینه در اکثر کشورها انجام دهید. دکتر نوویکووا یک متخصص بین المللی آموزش دیده در زمینه زیبایی زنان است که صدها عمل لابیاپلاستی انجام داده است.

لطفا برای اطلاع از هزینه های لابیاپلاستی اینجا را ببینید.

خطرات لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که با خطراتی همراه است.

خطرات فوری عفونت و خونریزی، کبودی و تورم است. دکتر نوویکووا از تعدادی از اقدامات برای جلوگیری از این خطرات استفاده می کند و در مورد مراقبت های بعد از عمل برای بیماران توصیه می کند.

خطرات طولانی مدت نادر کاهش حساسیت در طول مقاربت جنسی و مقاربت دردناک توصیف شده است. چنین خطراتی در دست جراحان مجرب بسیار دور است. عدم تقارن، نارضایتی از نتیجه نهایی، تغییر جهت جریان ادرار نیز به ندرت امکان پذیر است.

نظر خود را بنویسید