درباره هزینه های لیزر واژینال چه میدانید؟

لابیاپلاستی چیست؟

هزینه لیزر واژینال مینور بال های پوستی در دو طرف هزینه عمل واژن هستند. ناحیه لابیا و فرج از نظر ظاهری بسیار متفاوت است و ممکن است نسبت به لابیایی که به خوبی در محدوده طبیعی قرار می گیرند احساس خودآگاهی کنید. بهترین کاندیداها برای لابیاپلاستی احساس ناراحتی عمیقی از لابیای خود می کنند یا مشکلات فیزیکی را تجربه می کنند. لابیاپلاستی لابیاپلاستی بیش از حد طولانی را کوتاه می کند، بنابراین آنها دیگر باعث ایجاد مشکل یا خودآگاهی نمی شوند.

لابیاپلاستی چگونه کار می کند؟

جراح جراحی هزینه های لیزر واژینال لانگ وود شما این عمل را تحت آرامبخشی دهان یا بیهوشی عمومی انجام خواهد داد. جراح شما با استفاده از تجربه و مهارت، پوست اضافی را از بین می برد و نتیجه زیبایی را ایجاد می کند. این روش معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد. جراح شما قبل از عمل با شما کار خواهد کرد تا تعیین کند که می خواهید نتایج شما چگونه باشد.

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

تخمین هزینه‌های جراحی پلاستیک دشوار است. ارائه دهندگان بسته به موقعیت مکانی و تجربه ارائه دهنده قیمت های متفاوتی دارند. هزینه تخمینی ممکن است شامل هزینه های جراحی، بیهوشی یا سایر هزینه ها نباشد. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، هزینه متوسط لابیاپلاستی 3053 دلار است. بسیاری از عوامل مختلف می توانند بر قیمت نهایی شما تأثیر بگذارند، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با جراح LPS خود صحبت کنید.

چه نتایجی با لابیاپلاستی خواهم دید؟

لابیا مینورهای کوتاه تری خواهید دید که دیگر باعث ناراحتی شما نمی شود. افراد نتایجی از جمله:

راحتی بیشتر دوچرخه سواری یا فعالیت های مشابه
دیگر درد در حین مقاربت وجود ندارد
آزادی در پوشیدن لباس یا مایو مورد نظرتان
پایان نیشگون گرفتن و سایر تجربیات دردناک
لابیاپلاستی ظاهر لابیا مینور را بهبود می بخشد، آنها را از تحریک محافظت می کند و اعتماد به نفس و لذت جنسی را افزایش می دهد.

ریکاوری از لابیاپلاستی چگونه است؟

شما می توانید در همان روز عمل جراحی به خانه بروید. برای چند روز اول داروی ضد درد و آنتی بیوتیک موضعی خواهید داشت. هر بار که به حمام می روید، محل را با آب گرم با استفاده از یک پاک کننده ملایم و غیر تحریک کننده بشویید. معمولاً بعد از حدود یک هفته می توانید به سر کار خود بازگردید. بعد از حدود چهار هفته می توانید فعالیت های شدیدتر را از سر بگیرید و بعد از شش تا هشت هفته می توانید مقاربت جنسی را از سر بگیرید.

نظر خود را بنویسید