هزینه عمل تنگی واژن چقدر است؟

جوانسازی واژن نوعی درمان است که امروزه تعداد فزاینده ای از زنان برای مسائل زیبایی و بهداشتی از آن استفاده می کنند. چه برای تقویت ظاهر و حس در لحظات صمیمی باشد و چه برای مدیریت مسائلی مانند بی اختیاری ادرار، درمان های CO2RE Intima می تواند به بازیابی اعتماد به نفس زنانه شما کمک کند.

CO2RE Intima چیست؟

جوانسازی واژن CO2RE اینتیما یک درمان لیزری غیرجراحی است که روشی ایمن و موثر برای بازسازی بافت‌های واژن در نواحی داخلی و خارجی ارائه می‌کند. این درمان به جای برش ها و داروها، از انرژی CO2 کنترل شده برای ارتقای سلامت واژن استفاده می کند، و اثرات ناشی از زایمان، افزایش سن و سایر مشکلات واژن را معکوس می کند.

استفاده از CO2RE Intima به یک راه حل روزافزون محبوب برای زنان در سنین و زمینه های مختلف تبدیل شده است. در حالی که باید توسط یک متخصص تکمیل شود، درمان می تواند نتایج فوق العاده ای را ارائه دهد. این روش معمولاً طی سه جلسه تکمیل می شود، در حالی که می توان از یک قرار ملاقات سالانه برای حفظ بهترین نتایج استفاده کرد. درمان مورد تایید FDA است.

هزینه جراحی واژن بدون جراحی

قبل از انجام هر گونه درمان برای جوانسازی واژن زیبایی یا مرتبط با سلامتی، باید در مورد طیف وسیعی از موضوعات شفاف‌سازی کنید. درماتولوژی و جراحی پلاستیک آریزونا بینشی جامع از مزایا، محدودیت‌ها و سایر جنبه‌های جوان‌سازی غیرجراحی واژن ارائه می‌دهد. با این حال، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید هزینه آن است.

مطالعات نشان می دهد که میانگین کل هزینه درمان CO2RE Intima 1950 دلار است. این میانگین سه جلسه و همچنین تمام هزینه های مرتبط را پوشش می دهد. با این حال، چندین موضوع اضافی وجود دارد که می تواند بر هزینه های کلی تأثیر بگذارد، مانند:

موقعیت جغرافیایی شما
تجربه و تخصص متخصص شما.
تعداد جلسات مورد نیاز
این که آیا قصد دارید سالانه تعمیر و نگهداری داشته باشید.
شدت و نوع مشکل واژن.
مشاوره ای که نیازهای شما را بررسی می کند، هزینه دقیق طرح درمان CO2RE Intima شما را ارائه می دهد.

مزایای CO2RE Intima

CO2RE Intima را می توان برای حمایت از زنان از طریق طیف وسیعی از مسائل، از جمله از دست دادن قابلیت ارتجاعی، بی اختیاری ادرار و از دست دادن تون واژن استفاده کرد. پس از آن، نوع مناسب لیزر درمانی واژینال می تواند طیف وسیعی از مزایای را به همراه داشته باشد. آن ها هستند؛

بهبود زندگی جنسی، از جمله حذف مقاربت دردناک.
افزایش کنترل مثانه
جلسات را می توان در 10-15 دقیقه تکمیل کرد، به استثنای زمان مشاوره.
هیچ عارضه جانبی عمده یا خرابی وجود ندارد.
افزایش سطح اعتماد به نفس به عنوان نتیجه ای از این مسائل.
آیا من کاندید جوانسازی واژن هستم؟

اگر از ظاهر یا عملکرد واژن خود در نتیجه افزایش سن یا تغییرات عمده زندگی مانند زایمان ناراضی هستید، جوانسازی واژن احتمالاً سرمایه گذاری شایسته ای خواهد بود. پس از سه درمان، شاهد بهبود لحن و کشش واژن، همراه با افزایش روانکاری و تسکین بی اختیاری استرسی ادرار خواهید بود. جراحی پوست و پلاستیک آریزونا می تواند به شما کمک کند تا مزایای کامل را به شیوه ای راحت و راحت باز کنید.

نظر خود را بنویسید