این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد هزینه و روش عمل زیبایی لابیاپلاستی بدانید، شامل جزئیات مربوط به انواع مختلف لابیاپلاستی و آنچه از آن جراحی قبل و بعد از آن انتظار دارید را پوشش می دهد.

آرزوی داشتن اندامی بی نقص کاری است که هر زنی انجام می دهد و شما حق دارید برای داشتن اندامی ایده آل آرزو کنید. در حالی که بسیاری از زنان خواسته های خود را سرکوب می کنند و با ظاهر طبیعی خود مطابقت می کنند، بسیاری دیگر برای دستیابی به زیبایی زیبایی شکل خود پیش قدم می شوند. چه کسی نمی خواهد کامل باشد؟

اما به یاد داشته باشید، کمال با شکل شما نمی آید، بلکه با قلب شما می آید. پس آیا این بدان معناست که شما نمی توانید بدنی کامل آرزو کنید؟ نه!

جراحی هایی مانند لابیاپلاستی، BBL (لیفت باسن برزیلی)، واژینوپلاستی، لیپوساکشن، و چندین روش دیگر جراحی کانتورینگ بدن وجود دارند یا ابداع شده اند، همگی برای کمک به زنان برای تبدیل آرزوی خود برای داشتن یک فرم ایده آل به واقعیت. اما همچنین به آنها در غلبه بر برخی ناراحتی های لبی در حین انجام هر گونه فعالیت بدنی کمک کنید.

معرفی

نگاه کردن به اندام‌های خصوصی می‌تواند ناخوشایند باشد، چه رسد به اینکه به فکر تغییر آن‌ها باشید. اما این دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از زنان در نظر دارند: کوچک کردن یا تغییر شکل لابیای خود.

زنان تمایل دارند نسبت به ظاهر لابیای درونی خود احساس خودآگاهی داشته باشند و ممکن است فکر کنند که در فعالیت های روزمره آنها اختلال ایجاد می کند. با این حال، در بسیاری از موارد، این احساس به قدری شدید است که برخی از زنان برای برداشتن یا کاهش بافت اضافی از لابیا مینور (لابیاهای داخلی) لابیاپلاستی انجام می دهند.
جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که اندازه لابیا مینور را کاهش می دهد. این می تواند توسط پزشک، پرستار یا تکنسین بیهوشی تحت نظارت پزشک انجام شود. لابیاپلاستی اغلب در زنان دهه بیست، سی و چهل ساله انجام می شود که احساس می کنند لابیاهایشان خیلی بلند یا شل شده است.

برخی از زنان همچنین نگران داشتن ظاهری ناهموار در زیر کمربند هستند، که ممکن است آنها را در موقعیت‌های صمیمی مانند رابطه جنسی غیرجذاب یا خودآگاه کند.

دلیل دیگری که زنان جراحی لابیا را انتخاب می کنند این است که می خواهند مشکلات بی اختیاری ادرار را کمتر به چشم بیاورند. برخی از جراحان بر این باورند که ممکن است بتوان آن جراحی را برای کاهش یا از بین بردن نیاز به پد در هنگام استفاده از دستشویی انجام داد. با این حال، این ادعا توسط تحقیقات علمی تأیید نشده است.
تفاوت لابیاپلاستی و واژینوپلاستی

جراحی لابیاپلاستی اغلب با جراحی واژینوپلاستی اشتباه گرفته می شود، اما اینها کاملاً متفاوت هستند. در صورت نیاز می توان واژینوپلاستی را با لابیاپلاستی انجام داد. واژینوپلاستی برای سفت کردن واژنی که در اثر زایمان شل می شود انجام می شود.
در طول جراحی لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

جراحی لابیا یک جراحی زیبایی است که شامل کاهش طول لابیا مینور می شود. این عمل توسط جراحان پلاستیک انجام می شود و می تواند تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود. حدود یک ساعت قبل از جراحی به بیماران تزریق موضعی برای بی حس کردن ناحیه انجام می شود.

این روش معمولا بین یک تا دو ساعت طول می کشد. با این حال، بسته به کاهش کامل یا جزئی طول لابیای بیمار و بزرگی لابیای بیمار، برای شروع، می تواند متفاوت باشد.

ابتدا جراح برشی در داخل واژن ایجاد می کند و آن را در دو انتها بخیه می زند تا از نشت خون جلوگیری کند. هنگامی که آن برش ایجاد شد، لابیا مینور بیمار به جلو کشیده می شود و بافت اضافی برداشته می شود. اگر بیمار کاهش جزئی داشته باشد، لابیای موجود او را می توان با استفاده از بخیه های قابل حل به هم بخیه زد.

برای انجام این روش، بیماران باید با یک جراح پلاستیک که این جراحی ها را انجام می دهد، مشاوره اولیه داشته باشند. در طول مشاوره، بیمار خواسته ها، تاریخچه پزشکی و انتظارات خود از جراحی را مطرح می کند.

دکتر توضیح می دهد که این روش شامل چه مواردی می شود و در مورد هزینه ها صحبت می کند. سپس، اگر کاندیدای خوبی تشخیص داده شود، برای جراحی در یک مرکز تخصصی در روش های جراحی پلاستیک برنامه ریزی می شود.

نظر خود را بنویسید